sugen!

Under de 17 år jag levt har det varit hårt med att inte färga håret eller tatuera sig, vilket bjag är helt lugnt med, men hallå nu är jag snart 18 å då kommer jag gå lös på att färga håret hur jag vill å troligen en tatuering lite senare ^^ 
Idag när jag gick in på blogg såg jag en bild från en blogg där bloggerskan precis tatuerat sig, underbart vacker tatuering! jag följer även bloggen EpicFaiil och hon har ju så sjukt fint hår! det är då jag blir så sugen att färga håret och tatuera mej! dock så tycker inte alla att planen att bli tatuera mej är en vidare bra grej :P men jag hadeändå inte tänkt tatuera hela kroppen lixom.
Ippa blev nöjd med sminkningen, aldrig lyckats med den sortens sminkning så bra innan! lycklig asså!
klicka på bilden för att komma till bloggen!
tryck på bilden för att komma till bloggen!
 favoriterna där är de rosa håret och det längst ner till höger!
xo Nalliiz <3
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0