sådär ja!

Jag vet att jag inte bloggat så jätte mycket senaste dagarna, och det kommer inte bli mycket veckorn som kommer :/ för att på tisdag (yber tidig) morgon åker jag, familjen, kusinerna, mormor och morfar till Samos :D (en ö i Grekland) 
Just nu sitter jag i soffan med min underbart mysiga katt och lillasyster :) vi kollar på en film som går på 5 an och heter Letters to Juliet och den är så sjukt bra! äe helt slukad! så muffinsinlägget kommer senare ^^
Ha en underbar kväll! 
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: RockBarbie

åh den har jag inte sett

Svar: Absolut se värd! :D jätte fin å jätte bra! :)
Nalliz

2013-06-30 @ 23:09:13
URL: http://rockbarbie.blogg.se
Postat av: Solin

Såg den också på kanal 5, så härlig film!♥

Svar: Den är ju helt underbar! :')
Nalliz

2013-07-02 @ 14:55:54
URL: http://solinj.blogg.se
Postat av: sofia

Den filmen är sjukt fin och bra

Svar: Älskar den verkligen! :)
Nalliz

2013-07-03 @ 21:55:43

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0