my favorite

Jag har länge haft problem med att äta frukost för jag är aldrig hungrig, men jag brukar kunna fixa äggröra å bacon för då är jag alltid sugen. Men nu gör vi om köket så jag kan inte steka varken bacon eller äggröra, men då har jag ett nytt sug, vilket är juice :P jag skulle kunna dricka juice till allt, precis på samma sätt som jag skulle äta bacon å äggröra till frukost resten av mitt liv ^^ 
om nån timme kommer mormor och morfar :) de kommer stanna resten av veckan eftersom att imorn slutar lillasyster skolan, på fredag fyller jag år och på lördag kommer släkten för att gratta mej :) 
Jag blev klar med alla dagens uppgifter för ca 2 timmar sen :) hunnit äta oxå ^^
Hoppas ni har haft en mysig dag? :)
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

så grymt fin blogg du har! :))

Allt bra idag? :)

Svar: Nemen Gud va snällt av dej! :') allt är jätte bra med mej :) själv? :)
Nalliz

2013-06-12 @ 16:01:17
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0