men då...

Nu är allt slut; skolan å spex :/ spexet idag hade så sjukt mycket ös! Jag skakade, skrattade, grått, dansade, hoppade å såklart så sjöng jag oxå ;) underbart roligt! Dålig på att blogga är jag...thats for shore. Önskar att jag var bättre ;( så de e ju bara att ta tag i saken :) nu hade jag tänkt lägga upp några bilder :) mene först berätta om igår kväll :) 
Igår efter spexet drog jag, Simone och Ida till Lovisa där vi träffade Perra (Louise), Jessica, Amelie, Emilia, Hanna å såklart Lovisa :) Nathalie kom lite senare, men bättre sent än aldrig :) några fick för sej att vi skulle spela kubb så vi delade in oss så jag, Perra å Hanna var i en grupp mot Emili,  Simone å Ida ;) efter ett tag när andra saker blev mer intressanta spelade Perra själv från vårat lag å vann allt ;) några vek även origami, ni vet när man gör figurer i papper :) efter allt ståhej satt aalla ner å pratade om våran "gamla klass" :/ men runt 22 åkte jag, Ida, Hanna å Simone hem :) men Vi (jag Ida å Simone som sov hos Ida) var uppe till typ halv 1 ändå å pratade lite :) 
Som ni kanske förstått var spexet underbart :) älskar allt med den gruppen vi hade! Aa eller nästan allt med den ;P 
Efter allt ståhej idag missade jag 10.20 bussen så jag mötte Ida å vi fikade på (såklart) espresso ^^ skönt när solen låg på :)
Här kommer lite mysiga bilder från gårdagen och idag :)
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0