go shopping

Nu bär det av till storstaden :) ska gå runt å kolla lite kläder å antagligen äta/fika ute :) efter det ska vi hem till mamma å imorn ska jag med lillasyster till skolan :) DET blir sista dagen i skolan ;) sen är det bara skolavslutning å student innan allt jag planerat är slut ;) eller ska på festival 16/6 men annars tror jag att juni månad kommer bli fylld vart eftersom :) 
Bilder på allt från Italien kommer i veckan :) behöver nån som fotar å de blir svårt, för de jag kommit på hittills går fortfarande i skolan eller åker på läger :/ men de fixar sig nog snart ;) 
Ha en underbar dag! :)
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0