city time

Godmorgon alla fina läsare! :) idag ska jag träffa Ida i stan :) fika lite å kanske shoppa lite ^^ 
Nu på morgonen tittade jag å lillasyster på video från när vi va små (jag var 4 år) å gu va vi skratta! Jag var helt outside the box of normal kids å lillasyster hade precis lärt sig prata ^^ underbart kul att se ;)
På vägen till bussen nyss då kände jag lukten av smultron, å guess what, Alla smultron dom jag väntat på har blivit röda! :D jag åt ett på vägen, men var lite stressad till bussen så de blev bara ett :/ men ett är bättre än inget ;) 
Ha en underbar dag å njut av sommaren :)
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0