beautiful

På instagram följer jag någon som heter hairandnailfashion och där hittar jag alltid fina bilder på naglar som blivit fixade eller hår som är sjukt vackra. Det är allt från olika frisysrer till olika hårfärger! de bilderna får mej dock bara vilja färga håret :P
Imorn ska jag till Charlies student, vilket man inte kan ha missat om man läser min blogg, och jag vet inte riktigt vart det är så jag å Charlies lillebror ska åka buss tillsammans å vi kommer till stan 1 timme innan så vi ska hinna hitta rätt ;) 
Jag tänkte lägga upp lite bilder på saker jag köpte i Italien, en "teater" mask och en plånbok :) samt en bild på några snygga hårfärger och uppsättningar som jag hittat på Instagram :) å en bild på lillasyster idag ^^
xo Nalliiz <3
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0