a few things

Ikväll ska jag fixa alla kategorier här på bloggen :) lite omväxling behövs :) jag kommer även skriva lite om varje kategori så ni vet vad de innebär :)
Igår kväll gick jag å Charlie ut för att kolla på den lilla kycklingen som jag hoppats att jag berättat om, den var super bäbis förra veckan, jätte söt å såg ut som en film kyckling ^^ mamman var jätte beskyddande men vi blev "kompisar" till slut ;) men ja, när vi gick till kycklingen å hönan igår så var hönan lugn (min kompis) å sen lyfte jag henne å såg att kycklingen var död. Då förstod jag att det var därför hon hade varit så lugn andra gången :/ det gjorde ont att se de :/ laddar upp bilder på den sötnosen sen..
Tänkte först berätta om min dag idag ;) jag var på skroten med Charlie (snark) å då passade jag på att sola lite ^^ sen var det dags att gå till tandläkaren... jag HATAR tandläkaren! dock så lyckades jag få en super nice tändläkare som var precis som jag fast lite äldre, typ 20-25 år ^^ 
Nu har ju jag sommarlov, vilket man kanske inte missat ;) men jag tänkte att jag ska göra "Julie and Julia" :) jag har hittat en blogg som bloggar om kakor/glass/tårtor, allt gott helt enkelt och jag tänker göra några av de recepten :D bloggen heter SweetandSimple och är en stor favorit hos mej ^^ läs den! :)
Nu ska jag börja fixa kategorierna :)
xo Nalliiz <3
Direkt efter skroten finns en struts gård :) how cool? ^^
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0