today as a day

Hej alla fina och trogna läsare! :)
När vi kom till Uddevalla plockade vi upp pappa. Det lilla problemet var att vi satt tre stycken å en hund i bilen innan pappa kom, hunden var ju inte helt nöjd ;) vi gick iallafall Uddevallastigen eller vad den heter tills vägen tog slut, de gör nämligen om bron som är halvvägs på promenaden för att de ställningar som håller upp bron hade någon spricka eller något sånt :/ så vi vände vid bron å gick till en mysig "restaurang" där vi åt lunch :) sedan gick Vi till ett konditori å tog en varsin latte (<3) innan vi tog bilen tillbaka till stan för att lämna pappa :) 
När vi kom hem bestämde jag mej för att springa, inte gjort det på 2 dagar å det känns :P Men idag körde jag backar å intervaller vilket gjorde mej 1000 gånger mer taggad att fortsätta ^^ så jag körde idioten i en backe, super kul ^^ men nu är jag helt slut i kroppen :P först 5 km promenad å sedan 2-2,5 km intervallträning x)
Har du något speciellt roligt träningsknep? :) berätta gärna! :)
xo Nalliiz <3 
 

Kommentarer
Postat av: Alex

Guud vilken fin blogg och du tar så grymt fina bilder! Ska snart ha en veckans blogg så säg till om d skulle vilja vara med!:)

Kraam

Svar: Tack så jätte mycket! :D jag ät gärna med :)kram!
Nalliz

2013-07-15 @ 17:22:28
URL: http://www.aleexz.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0