my savior

 Idag har varit sjukt jobbig... måndag, så vad förväntar man sej? Hela morgonen flög fram, allt gick bra å de va ingen stress. Eftermiddagen var plågsam... Jobbet i sej var helt okej, tills vi skulle gå å mixa kakor. Då ställer man flera olika sorters kak-burkar vid varandra på en pall å sedan skickas de vidare till olika företag. Jag och en annan arbetskamrat kommer aldrig mer prata med varandra. Allt jag behövde idag var Charlie men då kom inte bussen när jag väntade heller... men nu är det bara 4 dagar kvar på jobbet ^^ sedan har jag en massa planer :D
Ikväll (senast imorn) ska jag lägga upp ett underbart inlägg! men batteriet på datorn tar snart slut så därför blir det senare :)
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0