Idol (utanför musiken)

Fjuuh! Nu ska  jag blogga lite snabbt innan det är dags att vakna igen för att gå till jobbet :P efter jobbet drar jag till Charlie ^^ (underbart)
En av mina Idoler heter Katarina Testad men kallas Caty å utan henne skulle inte jag veta vem jag är idag! Tack Caty! men nu hade jag inte tänkt skriva hur mycket hon påverkat mej eller hur bra jag tycker hon är utan det är såhär att hon är med i den där veckorevyns blogg tävling :D jag kommer rösta nu! å tänkte att ni som inte vet hur man kommer dit eller inte hängt med i Catys coola svängar kunde ta en till på länkarna :)
jag tycker att alla kollar vilken underbar blogg hon har! :) hon är världens coolaste tjej!
klicka på bilden eller hennes namn för att komma till hennes blogg!
å klicka på veckorevyns namn eller HÄR för att komma dit där du röstar!
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: C H A R L O T T E

fin fin blogg du har =)

Svar: Åh tack! :D
Nalliz

2013-07-29 @ 21:55:59
URL: http://chatra.se
Postat av: CATY

Tack så jättemycket för det fina inlägget! <3 Massa kärlek till dig!! KRAM

Svar: iiih! vad glad jag blir att du gillar det! :') <3
Nalliz

2013-07-29 @ 23:07:50
URL: http://caty.blo.gg

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0