Hola

Godmorgon! Hoppas alla sovit gott? :) det hat jag ^^ å när jag vaknar kommer hunden överlycklig å hälsar på mej :) om en liten stund kommer pappa å lillasyster hem å då åker jag å Lena :) vi ska nämligen handla mat, blommor till Finn å Frejs gravar å fika :) när vi kommer hem sen ska vi ju såklart fixa gravarna, sen tror jag att jag å pappa skulle tvätta lenas bil, men de beror ju på om han gör de när vi är borta eller inte ;) 
 
Men nu tillsämre saker. Som inblandade vet är Talia Castellano död efter en lång kamp mot cancer. Hon blev bara 14 år. Jag hatar när cancern tar över! Har kompisar som förlorat föräldrar i cancer, vet barn som förlorat kampen mot cancern. Å de behöver inte vara så gamla. Gör ont att höra att hon gått bort. Vila i frid!
 
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0