best movie I've ever seen

Nu är vi hemma, chillar läget med lite musik :)
Filmen vi såg The Wolverine var underbart bra! Älskar skådespelaren å rollen! Den var perfekt! Skulle kunna se den om å om å om igen! :D läste i tidningen här om dagen att man börjar bli "trött på Japan". Filmen utspelas på olika platser i Japan å i min värld va det perfa (!!!) men tidningen menade att det redan finns massa Japan filmer :P jag älskade varje sekund i filmen, dock så tyckte nog Charlie att det var lite jobbigt att sitta breve mej :/ pratar så mycket när jag blir nervös :(     å inte nog med att filmen var grym (!!) så hade vi extra stora stolar med extra mycket utrymme för benen ;) awesome! 
Imorn ska jag först ta en fika med Ida å sedan möta upp Ewe å Hanna på Zoo för att kolla på Ulrik som spelar :)
Godnatt! 
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0