nyheter

Hej :)
Jag har inte haft internet på en vecka men jag har fotat massa å varit på äventyr! :) så imorn ska jag fixa en ny header :)
Jag har hittat mitt nya jag oxå, jag är inte helt rakt på, jag tar åt mej av smarta budskap :) de är fint att ha hittat den sidan av mej själv :)
Som jag skrev på facebook för nån timme sen:
"Varje dag i ditt liv gör dej till en starkare människa, om du väljer att se på de som händer som något bra. Varje gång du tycker att livet är jobbigt för att det hänt något göt det dej starkare om du tänker att det egentligen hjälper dej. Exempel, om du ramlar för att du har bråttom så är det meningen att du ska lugna dej. Om du har någon i din närhet som är jobbig/dum så finns personen där p.g.a en anledning. Den personen kan finnas där för massa saker, exempelvis att få dej förstå att du måste säga ifrån, att du måste byta kompisar eller att det kanske inte e värt att slå sej blodig för att få ha henne/honom som kompis. Varenda motgång, varenda person som du stöter på finns där för att hjälpa dej i livet. Tänk på de nästa gång du träffar en idiot eller går i en vattenpöl.. personen kan antingen få dej att lacka ur å förstöra resten av din dag eller att få dej se förbi det. Vattenpölen kan få dej att lacka ur å skrika för att du hade dom skorna du hade eller så e de ett tecken på att du hade fel skor för din mamma/pappa sa imorse att du skulle ta de andra paret skor."
Hoppas alla har det bra! :)
Kramiiz Nalliiz :) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0