hemma

Hej :)
Nu är jag hemma, har ätit middag å hunnit plugga :)
Idag hade vi idrott och mina ben skakar fortfarande lite ;( men aja, det är skönt att ha fått träna lite idag :) ska träna imorgon med Amelie oxå :) nice!
Imorgon ska jag träffa min gamla konfirmationsgrup oxå! :) ska bli kul å se vad vi ska göra :) efter det ska jag till min pojkvän :) fullt upp imorgon :P dock så har dom ändrat vårat schema så jag har sovmorgon imorgon till 10 i 10 :/ inge bra för då försvinner min håltimme på måndagar :( men aja, jag klarar mej :)
Hoppas alla har det bra och att är bra? :)
Ta hand om varandra :)
Kramiiz Nalliiz :) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0