waky waky

Nu är det ännu en morgon, men idag väntar ett prov å en inlämning :/ inge vidare :/ 
Men det ser ut som att vi får en till dag med sol :D då känns ju allt bättre, eller  man blir gladare iaf ^^ 
Å bara för att reta Ida måste jag säga att jag dricker iste nu ^^ haha! det är verkligen min stora kärlek här i livet ;) 
Jag har bild på två av de godaste maträtterna som finns, efter American Pizza å TGIF, det är kebab pizza å bacon lindad kyckling ;) jag älskar bacon å kykling, de tillsammans är awesome!
inte dom bästa bilderna kanske men jag tog dom ju medans jag dog av hunger ;P 
Nu är det dags att fixa det sista innan jag ska åka till skolan :)
xo Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: IDA Q KARLSSON

Hahhaha, rolig du är ;)

Svar: jag vet ;)
Nalliz

2013-02-27 @ 08:35:31
URL: http://idaqkarlsson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0