underbart med kyla.. eller?

Idag var ju jag å stog i kö för att komma in i 1D world :P lite mer än 2 timmar å då kom vi i bra tid! Kände inte mina tår i slutet av kön..
Kommer inte lägga upp massa bilder på affären för att de kan bli snodda av directioners :P
Sedan blev det mat på TGIF (Thank God It's Friday) vid Stureplan :)
På andra sidan av 1D world stog fräna statyn :P
va ju tvungen att fota den ^^
När jag kom hem var jag helt slut! typ DÖD! men då hittade jag den nya SOLO tidningen :D film, ritblock och Festis! Wonderful!
Ha en skön kväll framför Melodifestivalen där Ulrik Munther och idol Robin ska vara med ^^
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0