trött

Idag är jag lika trött som igårkväll även fast jag vaknat med yoga idag å en promenad i snön. Vilket kommer hända typ varje fredag tills snön försvinner ;) 
Jag och Amelie bakade ju igår, men jag var för trött igår för att lägga upp bilderna, så dom kommer ikväll när jag kommit hem :) 
Ska klippa mej efter skolan också, ska väl bli kul eller nåt :P sen kommer Charlie till mej :) 
Ska försöka fixa ett cv också så jag kanske kan få ett extrajobb ^^ 
Nu har vi SAM om 20 minuter, ingen större koll på vad vi ska göra :P hoppas film! efter det har vi prov i juridik, tagga! men de e ju fredag, allt är tillåtet ;)
Skriver senare :) 
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0