one of a kind

Inlägget jag tänkte skriva idag handlar om copy cats...
Copy cats är inte de finaste som finns man försöker tänka att de som härmar en har äntligen fattat att man har smak när det gäller kläder eller ett antal smarta idéer, men i längden är det jobbigt!  Fans och copy cats är verkligen inte lika, fans gillar en medans copy cats vill ta över platsen som man själv har. Jag ville bara skriva vad jag tyckte för jag har två stycken som härmar allt.... ganska tråk om jag ska säga det själv. 
Dock vet jag inte om det med att alla ska vara smala å äta samma saker räknas som "copy cats" men när det gäller allt med att vara smal, snygg å äta rätt är jag one of a kind x) jag äter vad jag vill, tränar när jag vill, ser ut som jag känner för. Jag tycker inte om att alla vill vara som varandra :/ man ska vara stolt över den man är! Å man inte blir accepterad av de i närheten, ska man välja nya... det finns alltid sånna som tycker dej för den du e!
Bloggar senare :)
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0