last pic

Jaha då pajade minnes kortet till kameran nyss... måste ta tag i de å fixa ett nytt! kan inte leva utan min kamera :( Men här kommer bilderna från idag..
hade kavajen jag köpte över den svarta T-shirten
lillasyster i bilden till pappas moster :)
fikat ^^
jag och "moster" Karin :)
jag å älskade farmor ^^
lite coola saker hos Karin :)
Karin har MS, det är därför hon sitter i rullstol :/
 
Men på vägen hem sen så skulle vi tanka bilden, då var det nån dåre som som skulle köra in vårat körfält, men han "tränkde" sig, sedan va han påväg att köra in i våran bil när vi skulle köra om för då skulle han helt plötsligt it oxå.. -.- sedan hade de hänt e nbilolycka på vägen hem, 2 kvaddade bilar :/ 
Ta han om er och tänk noga vad just du gör ;)
xo Nalliiz!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0