I guess

Hejsan tjossan alla glada ;) Jag kommer nog vara ganska off nu när det gäller bloggande eftersom att det inte fungerar att ladda över bilder till datorn från kameran :/
Men kan berätta lite smått om dagen i Erikslund ;) Vi gick runt i en halv evighet och bara tittade lite, sedan åt vi luch, ja å lillasyster åt taco beffé ^^ efter det köpte vi nya skor till mej, en tröja att träna i, ett läppstift och sedan en såndar "mössa" som inte är en mössa :P men när vi va inne på stadium tappade jag å lillasyster bort mamma, å då träffade vi en anstäld som frågade vad vi sökte efter å vi svarade ju förstås "mamma", slutade med att vi tre stod å skrattade x) haha!
Nu ska jag fortsätta rita å kolla på film :)
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0