1, 2, 3, 4, 7, 11.

Nu är det nedräkning till olika saker!
1 dag tills jag och några änglar kolla på HOBBIT på bio.
2 dagar tills Amelie fyller år, grattade henne idag dock med hotellfrukost.
3 dagar kvar till skolavslutning, då måste jag ha med muffins och cupcakes.
4 dagar kvar tills lillasyster fyller 13
7 dagar kvar till julafton!
11 dagar kvar tills jag och Charlie firar ett år i det nya förhållandet, men om vi fortsätter räkna är det 2 år.
Imorse när jag vaknade kom jag på att mitt larm inte ska ringa denhär tiden på tisdagar och tänkte att jag behövde ställa om det men det är ju lov om 3 dagar! 
Lycklig människa!
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0