summer student

Idag är en underbar morgon! Vet inte om jag ärr Glad över värmen eller om jag är trött på den. Dock blir jag alltid glad när solen skiner, då spelar det ingen roll om det är 20- eller 20+, haha! Men idag hade jag bestämt att jag skulle ha kjol och så blev det! Dock hade jag bestämt att ha platt lugg och korkskruvar i håret, men det försvann ju på 10 minuter. Det är sådana dagar man älskar sitt hår, Haha! 
Idag får jag skjuts av mamma, tack mami! Och idag orkade jag göra en smoothie för att ta med som frukost, men jag har redan hunnit dricka upp mer än halva haha! 
xo Nalliiz <3
haha stod på en lastbil som åkte före oss ett tag, haha!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0