perspektiv

Vart försvann du? Går resan bra? När kommer du tillbaka? Kommer du någonsin tillbaka? 
Att sakna någon är en riktig pina, massa frågor å oro tar över. Jag vet mycket väl vad saknad är å hur jobbigt det kan vara. Rädslan som uppstår när en person är långt bort å man är helt hjälplös. Jag berättar inte alltid för alla jag saknar att det känns jätte jobbigt när dom åker, men herren Gud, jag saknar varje människor som står mej nära när de står i dörren på väg ut ur huset. Vissa vill jag inte säga de till eftersom att de kan visa mej känslig eller sårbar. 
Saknad kan även kännas när man känner att man saknar en människa i sitt liv. Mamma, pappa, syster, bror, Mormor, morfar, farmor, farfar eller kompisar som aldrig funnits sär för dej när du behövt dem. De kan nog vara den jobbigaste saknaden. För om nån åker ifrån dej vet du att livet måste gå vidare, men om du saknar någon i ditt liv måste du tvinga dej själv varje dag att gå vidare. 
Jag har inte upplevt allt, varit med om allt eller sett allt men jag vet till 100% att det är sjukt jobbigt att sakna någon å att det är viktigt att finnas där för andra å stötta dem.
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0