Övningskör

Oj, oj, oj! Idag var jag å Putte ute i lilla staden här i närheten. Jag fick motorstopp 2 gången i början men det var för att handbromsen var i (haha) Efter det gick det bra faktiskt. Jag har mött en bil en gång å då höll jag på att köra ner i diket, mennu mötte jag både människor, bilar, bussar, motorcuklar, hundar samt bilar och människor samtidigt och jag körde på vägen hela tiden. Dock gick en rondel ganska segt. 
När jag var nere på Gekås Ullared köpte jag små doft-skor (istället för gran) och det blev jätte gulligt. Jag har fixat en liten bild så att ni oxå får se. 
Har du kört bil någon gång? 
xo Nalliiz <3
doft: bubblegum

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0