no Nana

Nu är vi påväg, Vi har redan åkt en bit men men. Idag valde jag att inte ta med Nana (min kamera) för jag är så orolig att nåt ska hända med den :( så alla foton blir med mobilen ;) jag har bara varit på en AIK match å de va med Lena för ett antal år sedan :P typ 5 år sen eller nåt. Men idag kommer bli awesome, även fast jag inte är nån fotbollsfantast ;) 
På vägen hem plockar vi upp mor min som varit på kryssning med min moster å hennes kompisar :) 
Nu har jag inget mer att berätta ;) så här kommer dagens outfit :)
Hoppas alla har en skön eftermiddag! :)
xo Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Snygga shorts! ;)

Svar: Tack så jätte mycket! Älskar dom ^^ köpta på HM faktiskt :)
Nalliz

2013-08-05 @ 05:57:19
URL: http://Okarlsnb.forme.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0