kräftskiva

Nu är jag på väg till min första kräftskiva ever :) taggad! Dock blev Ida sjuk å Amelie försenad från sin resa så de kommer inte, men vi kommer förhoppningsvis ha kul ändå <3 Louise å jag har kommit överens om att vi åker tillsammans till skivan å tillsammans från den :) för då slipper vi kolla bussar (hennes föräldrar skjutsar) 
Innan jag åker dit ska jag fixa mer hårfärg så jag kan fixa det ljusare imorn :) sen ska jag fixa en latte så jag får i mej lite kaffe ;) som alltid blir det en soyalatte på Espresso House :) 
har ni varit på någon kräftskiva? Har ni varit på någon i år? :) 
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0