I Love You

Tack Gud att skolan är slut för idag! Stor lättnad att vi slutade tidigare dessutom (woho) 
Idag hade vi våran första filosofi lektion, å där är Sveriges bästa lärare! Det är en sjukt intressant kurs å jag älskar den! 
Jag hann även köpa en frapino coffee caramel å jag är kär! Blir mycket kärlek i detta inlägg, haha!
Dessutom så firar jag och Charlie 8 månader idag! Hihi! Och det kommer firas med att jag och Charlie tar oss in till stan ikväll för att 1) lämna min syster och hennes kompis på bion 2) äta tillsammans. Dock så kommer inte Charlie ihåg att vi firar 8 månader idag, så jag har fixat en liten suprise <3
Lägger upp bilder senare! När jag tagit några haha!
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0