hotellet

Nu är vi klara helt för dagen, Vi ska dock bara dela upp lite priser ;) vi åt som sagt på Harrys, jag åt en hamburgare. Dock var den inte lika god som den såg ut :/ men den var helt okej :) 
Hotellet var finare än trott, hade tänkt mej en liten hytt med nada, men rummet var verkligen fint :) lobbyn oxå :) 
Köpen idag var BÄST! Dock måste jag lämna tillbaka en sorts ansiktsmask å sen ångrade jag mej gällande ett par trosor :/ Men annars är jag lycklig! :D imorn går vi tillbaka in å då vet jag vad jag ska köpa :) å jag har en budget ^^ 
Lycka kramar! ^^
xo Nalliiz <3
bilderna kommer någon annan dag, de går inte att lägga upp idag..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0