dålig uppdatering

Hej alla fina läsare! Jag vet att uppdateringen idag har varit sämre än sämst, men har inte varit hemma och när jag kom hem övningskörde jag. 
Imorn är det första dagen i skolan. Vet inte om jag är riktigt taggad eftersom att vi byter klass. För er som inte vet hur det är så ska jag berätta det nu. Jag ska börja andra året, inrikting ekonomi-juridik. Under första året läser man alla tre inriktiningar inom ekonomi (: ekonomi, juridik och företagsekonomi) så att nu när man börjar andra året och har valt inrikting, hamnar man i en klass med de andra från första året som valt samma inriktning. I min nya klass nu är kanske 60-70 % från min gamla klass. Se det klagar jag inte på, haha!
Imorn ska vi (familjen) även på en AIK match i Friends Arena oxå. Så det blir helt underbart.
På tisdag ska jag färga håret, vet inte riktigt vem som hjälper mej, men om inte Ida kan så ska mamma hjälpa mej. Då blir det rosa! Woho! Äntligen!
Nu ska jag nog ta en kopp te och njuta av sista kvällen på sommarlovet.
Pluggar du just nu? Eller har du pluggat? Vad pluggar/pluggade du?
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: Pouline

sv: tack! xx

2013-08-19 @ 00:16:25
URL: http://poulines.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0