yippi

Nu åker jag hem :) provet gick bra tror jag, dock hoppas jag att dom förstår när jag gjort styckeindelning :/ efter provet drog jag å Ida till stan :) Vi märkte då att BikBok hade 50% på allt i butiken ;) jag kollade nu efter skolan igen å de hade inget som jag villa ha :/ men iallafall.. jag å Ida åt sedan lite på Donken innan jag köpte en frappino å sen åkte vi till skolan :) älskar frappino ^^
Efter att BikBoks saker inte lockade gick jag till Gina :) jag hittade fina armband som jag ska visa sen :) sen köpte jag en Unicef nål som ger vaccin till 12 sjuka barn :) känns bra! ska lägga upp bilder sen :) :)
Halsen känns inte bättre nån stans...men ska hem å dricka te nu å hoppas att det blir bättre :/
Hoppas alla har en bra dag å njuter av solskenet! :)

xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0