start from 10th

Go kväll alla fina läsare :) ikväll har jag fått lite vett ^^ jag är en livsnjutare å njuter av mat, men nu måste jag såga ner på mängden godis jag kan äta :)
Jag tränar redan regelbundet å äter mat som innehåller rätt kost :) ibland måltider som är lite mer lyx ^^ så de som saknas nu är ordentlig sömn :) sover ju inte alltid helt 100 å sen måste jag lära mej äta mellis :)
Jag kommer ALDRIG banta eller börja med en diet! :) känns inte rätt för mej :)
Så jag tänkte lägga upp lite mat å frukost tips :) men jag kommer blogga om min super roliga vardag oxå ;)
Sov gott! :)
xo Nalliiz <3



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0