Responsebility

Igår fick min familj ansvaret att ta han om gårdens hund Max ^^ matte åkte bort så vi tog på oss de ansvaret :)
Max är en blandras mellan schäfer å belgisk vallhund :) tror att det är något mer men kommer verkligen inte ihåg :P
Han lyssnar inte alltid, men han har lärt sig lyssna på mej ^^ känns fint faktiskt :)
Dagens uppgift för mej när jag kom hem var att borsta honom ;) ärligt så tror jag att jag borstade bort en chihuahua från honom x)
Här kommer bilder :)






Ida tappade sin mobil idag så Simone fyllde i sprickorna ^^
Check it!






å sen lite snax ^^


xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0