Oh shit..

Idag gjorde jag något jag trodde va omöjligt (haha) å någon som jag trodde var onödigt :P
Det som var omöjligt (haha) var att powerwalka nästan jogga i 30 minuter, sen cykla i 14 minuter innan jag körde lite ben å rump övningar x)
Det jag trodde var onödigt var att äta en liten frukt innan, men nu fattar jag varför ;)
Nu sitter/ligger jag iallafall å stretchar lite :) dagen har flytit på å nationella imorse kan jag inte göra något åt nu :/ skrev 202 ord så jag skrev i snitt 20 ord per punkt :P
Snart är det dags att pallra sej upp till mat affären för att köpa lite vatten å en frukt ;)
Så vi görs senare :)
xo Nalliiz <3



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0