My day

Idag har det varit stressigt å aggressioner från min sida :/ har dock varit exakt lika trött som alla andra dagar i veckan :P
Men jag har stressat ihop massa svenska tills imorn :) blivit riktigt förbannad på min NO lärare... å varit hur trött som helst på gymmet :P
Jag fick paketet från junkyard (mina hörlurar) idag :) skönt att ha dom nu :)
Idag ska jag sova tidigt! ska upp tidigt imorn så jag kommer till skolan väl i tid (30 min innan) eftersom att svenskan börjar halv 9 :( nervös! håll tummarna å önska mej lycka till!
Men ska inte bli allt för nervös :/ då kan jag inte sova ;) Här kommer lite bilder innan jag ska sova :)
xo Nalliiz <3










Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0