Listen

Nu kommer inlägget jag tänkte skriva om träning :)
Träning i mina ögon (som sagt) är 80% psykiskt å 10% fysiskt. Träningen kommer ju lixom inte från ingenstans, det kommer ju från psyket i dej :) dessutom kan du inte träna om du inte vill de eller håller ut psykiskt :)
Mamma jobbade med vikt minskningar förut på Xtravaganza å tittar nu för tiden på viktminsknings program som ex, biggest loser, Du blir vad du äter etc. å igår var det biggest loser :) så jag tittade på de med henne å ena tränaren berättade för en tävlande typ i mitten att det är inte träningen som gör ont, det är förändringen. Förändringen psykiskt efter att hon då blivit mobbad. Dessutom var det ju då människor som inte "orkade" medans andra gjorde å de e ju den psykiska inställningen du har när du ska träna :) dock så finns det ju då vissa fysiska krav å anledningar oxå :/
Så om du vill träna, skaffa en bra å peppande inställning ;)
xo Nalliiz <3





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0