In english

Jag sitter just nu på bussen, hur trött å sliten som helst :/ men aja, bara 7 veckor kvar å dom går fortare än man tror :)
Men iallafall nu när jag gick på bussen visade de sig att det stod två britter framför mej ^^ jag har en liten kärlek för engelska rent allmän men speciellt brittiska :) å till min lycka så va de båda trevliga å lät mej gå före för jag behöver ju inte betala ;) å sen när en "kompis" kom å skulle göra likadant efter att engelsmannen visade att det gick bra så gick inte de för då skulle dom använda automaten å då bad engelsmannen om ursäkt å små pratade lite med min "kompis" :) det gjorde min dag kan jag ju säga direkt :)
Hoppas alla vaknat på rätt sida ;)
xo Nalliiz <3



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0