Hemåt

Nu är jag på väg hem. Tidigt? ja vet men han ville meka lite med sin bil å ja måste plugga. Igår kväll var ju inte så lyckad med tanke på hur Charlie mådde men imorse mådde han mycket bättre. Dock vaknade jag efter en jobbig natt med ont i magen. Jag sov inge bra inatt p grund av min mag ont. Å sen när jag vaknat å är vid medvetandet så förstod jag att det var mensvärk...det här är andra gången i mitt liv som jag har så ont, gråter typ hela tiden å kan knappt röra på mej.
Men nu räcker de med sånt prat, för jag ska berätta en fin sak :)
När man är hemma hos Charlie på somrarna är det som att vara i ett underbart sagoland å inte bara för att familjen är super skön, utan mest på grund av alla djuren :) t.ex. så går hästarna lösa runt å äter gräs, katterna leker med hönsen å hunden håller koll på alla djuren :) så himla vackert :)


där är en av tre hästar som finns på gården :) två vita å en brun :)
Njut av solen som tittar fram ibland ^^
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0