Even more kaz

Nu känner jag att jag börjat tappa de här med bloggning :/ fast de kan vara för att jag är så himla trött :P idag kommer jag iallafall åka till doktorn efter skolan idag, ganska nervös över vad han kommer säga :s hoppas det är bra iaf :/
Igår kom Lilla Charlie över, alltså inte min pojkvän utan en barndomskompis lillebror :) så himla söt! liten, blond å jätte mycket energi ;) nästan som hans storebror när han va liten, om man tar bort jätte mycket energi ;)
Hoppas alla har sovit bra? :) det har jag för en gångs skull :)
xo Nalliiz <3
PS! dagens å gårdagens outfit, samt min bakgrund ;)





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0