Doktorn

Så, nu har jag varit hos doktorn samt hunnit äta middag :)
Jag fick reda på att jag hade nåt som heter supras pinatus vilket är när en sena samt en muskel har fått en skada :/ det kommer ta cirka en månad innan det är över :/
Men aja, finns de som har det värre! Till exempel så hoppas jag att alla vet om de hemskheter som hänt i Boston? två bomber när de va en folksamling där i väntan på de tävlande springarna som sprang i något lopp där. När 8 åriga Martin skulle springa tillbaka till sin mamma efter att kramat sin tävlande pappa sprängdes två bomber. Martin tog emot bombernas fulla kraft, men skyddade hans syster från att dö, hon förlorade ett ben dock. 3 personer dog å 100 blev skadade...Idiot!
Kommer bli ett sjukt långt inlägg om jag fortsätter skriva, så bloggar lite senare :) då blir det mer om om idioter.. missa inte de ;)
xo Nalliiz <3





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0