Broken

Nu sitter jag på buss#2 lite halv irriterad å pratar med Madde :P våran första buss gick sönder, ingen vidare glad nyhet men vad ska man göra åt de lixom? :/
Imorse fick jag ett samtal från en underbar människa, nämligen Charlie ^^ det gjorde min dag fram ttill spanskan då jag fick reda på rresultatet från gårdagens prov :/
Idag är det tisdag, alltså dagen jag ska till doktorn med armen igen :/ armen har fått mycket stryk idag, många knuffar, drag å slag :( hoppas den blir bättre snart!
Hoppas alla haft en trevlig dag även fast dimman låg på imorse å regnet kommer nu :)
Mina nya skor hade premiär idag oxå ^^
xo Nalliiz <3







Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0