Both of it

Nu kommer sista inlägget för dagen :) sen ska jag sova tror jag :)
Men som jag sa så hade jag tänkt nämna lite saker jag stör mej på...
1. Folk som snackar skit om andra med mej, för då vet man ju aldrig vad dom säger om mej.
2. Folk som skryter..Du får gärna vara stolt över något som hänt eller något du gjort å jag grattar dej gärna men det finns vissa som inte lyckats lika bra som du å mår dåligt när du skryter.
Dock har jag mycket kärlek att ge ^^
1. Ärliga människor är så sjukt fina!
2. Omtänksamma människor är bra att ha i omgivningen, både som stöd å förebild.
3. Alla är lika mycket värda, spelar ingen roll vart man kommer från, hur man är, ser ut, beter sig eller pratar - Alla ska behandlas med respekt!
Alla har vi våra dåliga dagar å kan göra bort oss, men vi lär oss hitta vårat sätt att vara :)
Min stora kärlek är hemma :) saknat henne jätte mycket :/ hon sov hos mej inatt ^^ hon myste med mej varje gång hon såg mej i soffan ^^ Smulan är den mysigaste katten i världen :)
Imorn har jag tänkt skriva ett litet inlägg om träning :) å när jag tänker träning är det 80% psykiskt ;) antagligen skriver jag det runt lunch :)
Sov gott nu alla! :)
xo Nalliiz <3







Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0