Best day of my life!

Förlåt att jag inte bloggade någe vidare igår men hade nationella och ville spara batteri :/
Jag var på Justin Biebers konsert igår, fattar det fortfarande inte! jag är helt förälskad å han var helt underbart bra! jag har fortfarande inte fattat de! jag kom iallafall hem inat vid 1 och smnade direkt :P det var ju inte bästa dagen att ha konsert för idag har vi ju nationella i svenska, LÄSFÖRSTÅELSE... men som tur var det lätt :)
"jag är bäst!" Lovisa ..."å jag är grym" och Amelie hälsar ;) haha!
Hoppas alla får en bra dag! jag har iallafall en bra dag hittills, dock har jag prov snart :/
Jaja, puss å kram!
Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: Sara - Hold on be strong

åh vad roligt med JB :D

Svar: Det var helt underbart! :D
Nalliz

2013-04-23 @ 13:24:14
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: Josäfin Andersson

Åh mina vänner är där idag haha :D

Svar: Dom måste haft den bästa kvällen i deras liv! :D
Nalliz

2013-04-23 @ 20:05:37
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0