Äventyr

Nu är jag hemma :)
Vaknade 04:20 imorse för att sedan sitta i bilen 1,5 timmar med Ewe, Alex å Hanna :) när vi kom fram stod vi i kö 3 timmar innan vi fick komma in ;) när vi kom in va fötterna döda, Alla sprang till toan å sen åt vi :) jag fick nummer 254 på armen å 11926 på lappen :) jag, Alex å Ewe skulle söka till Idol :) när vi väntade på att få gå in å sjunga började vi prata jätte mycket med personer runt om :) jätte trevligt att träffa de nya människorna :)
Efter allt sto-hej med idol åt vi på Burger King innan vi gick å chillade i en park :) sen åkte vi hem :) sjukt skönt att bara få komma hem :)
Jag kommer få ett samtal/mail från Idol imorn om jag gått vidare :)
Här kommer lite fina bilder från dagen :)
xo Nalliiz <3











när vi gick efter 7,5 timmar med Idol stod de folk kvar i kö...














på hemvägen va alla trötta utom jag å Ewe ^^








kraaam!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0