new

Hej :) 
Nu ska jag visa mina fina super sköna skor jag köpte igår :) 
Men första måste ja få berätta om dagens drama.. Idag slutar jag 10 i 3 och en buss går kvart över 3, så vi tar oss till en buss som ska ta oss till den som går hem och vi orkade inte gå för det var ju sjukt jobbigt väder :P bussen skulle komma 15:01
1. när vi går på bussen knuffas alla å trycker så jag knuffades in i bussens sida...
sen kommer vi på i allafall, så vi börjar åka men stannar bara typ 20 meter senare och står där i typ 5 minuter, men bussen var redan 5 minuter sen så vi hade 5 minuter att ta oss till den andra bussen men då stannar den vid nästa buss hållplats och ska släppa av nån men kan inte öppna dörrarna..
2. vi möter våran buss som går hela vägen hem när vi åker upp en hållplats, så de fanns chans att åka till andra stationen våran buss går från, men när en kompis ska av stannar bussen å kan inte öppna dörrarna då heller...
Så vi missade bussen med typ 3 minute x) 
Men aja, det var kul iallafall, fick träffa nåra kompisar som ja inte träffat på ett tag :) 
Här är skorna iallafall..
snyggare i verkligheten ^^
Hoppas alla har det underbart å ta hand om varandra :)
Kramiiz Nalliiz :) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0