much love

Hej!
Jag har hamnat i en fas där jag inte vet vad jag tycker och tänker riktigt men jag har börjat känna något i mej som bara vill komma ut, jag vill säga att jag är sjukt tacksam över det jag har!
Min familj är alltid stöttande och snälla mot mej, vi kan bråka ibland men vi kan ha dom bästa stunderna tsms, jag älskar min familj. Min släkt är alltid stöttande och finns alltid när jag behöver dom, mina kusiner är dom finaste, mormor, morfar, farmor å farfar är jätte fina och snälla, moster och Lucas är snälla å två sköna personer, alla mina sysslingar är söta och goa och tillsammans med deras familjer har man alltid kul. Mina "pysslingar" har jag inte träffat mycket men dom är jätte goa och jag saknar att träffa dom. Mina kompisar finns alltid där för mej, vad jag än gör och vad som än händer och det finns inte ord som kan tacka alla nog! Sen har jag alla läsare på min blogg som följer den även fast jag inte bloggar hela tiden, läsare som tycker om min blogg för att den är som den är, tack så sjukt mycket för det!
Jag har haft det svårt i vissa lägen och vissa perioder genom mina 16 år men jag har alltid haft nån som tröstar mej och funnits där, sjukt tacksam! 
Jag vet inte om jag kommer lägga upp flera känslo inlägg, men känner mej typ känslomässig just nu så troligen kommer det komma flera inlägg där jag tackar folk eller berättar saker :) 
Hade underbart och ta hand om alla! :) 
Kramiiz Nalliiz :) <3

Kommentarer
Postat av: IDA Q KARLSSON

Du är så fin Jenny, och jag kommer alltid ställa upp om du vill prata. <3

2012-11-26 @ 16:46:29
URL: http://idaqkarlsson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0