Lovely

Hej :)
Jag har ju 4 idoler: Ulrik Munther, Justin Bieber, Moa Lignell å 1D :) men jag har fått 3 nya nu ^^ Ed Sheeran, Norlie & KKV och Loreen :) jag tycker dom e as grymma, när jag hör Norlie och KKV ryser jag, när jag hör Ed börjar man njuta direkt och när jag hör Loreen blir jag avundsjuk och jag tycker hon ser så himla fin ut :) jag kommer få träffa hälften i sommar ^^
Men nu till slutet på kvällen, Sverige har vunnit å de känns så sjukt kul!!!!!!! :D undra om man ska ta å gå nästa år då ^^ hihi ;)
Hade bäst och njut över att vi gjorde rätt beslut att skicka Loreen ;)
Kramiiz Nalliiz :D  <3

Kommentarer
Postat av: Linda - facebylinda

Sv: Tack så mycket!

2012-05-28 @ 12:58:07
URL: http://facebylinda.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0