fullt upp

Hejsan :)
Min vecka har farit full med saker att göra :P
Månda å Tisda: Va med tjejerna, fotografering med Amanda (inkl. Valborg)
Onsda: Nationellt prov, matte -.- jag är inget fan av matte så det va ju ingen bra dag, men det var en kort dag,                      slutade lite innan 12 å sen kom älskling å då firade vi honom, han fyllde 18.
Torsda: Pluggade super mycket för att vara klar till ett tal i svenskan jag skulle ha på fredan.
Freda: Älskling kom hit å vi grillade.
Lörda (idag): köpte klänning å skor till avslutningsfesten vi kmr ha i juni med 9:orna.
Jag tänker inte lägga upp nåra bilder på kläderna jag köpt, ska bli en överraskning ^^ tog typ 2 timmar att hitta mina skor i affären, dom hade ställt dom på fel ställe i lagret ;)
Nu ska jag försöka fixa lite nytt till bloggen ^^
Hade bäst :)
Kramiiz Nalliiz :) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0