Filmer

Hej :)
Nu ska jag skriva om nån/några filmer :)
Julie & Julia: Filmen handlar om en fransk "kockerska" som med två av sina kompisar skriver en kokbok för engelska hemmefruar. En annan kvinna vid namn Julie bestämmer sig för att skaffa en blogg och skriva om maträtter hon lagar. Julie sätter en deadline när hon ska vara klar med alla recept. Det händer massa saker med Julie och Julias liv under filmens gång, både bra och dåliga saker.
Jag ÄLSKAR filmen och jag vill börja direkt med att laga mat :)
101 Dalmatinder: en underbar Disney film! Handlar om Pongo & Perdita som får 15 valpar, valparna blir sedan stulna av Cruela som vill göra en päls av dom. Hon stjäl sedan 86 valpar till. Under filmens gång händer det massor med saker, men tillslut kommer alla valpar hem till Pongo å Perdita å då är det 101 valpar som är där.
Jag ÄLSKAR ju alla Disney filmer så de e ju en av mina favoriter ^^
Kramiiz Nalliiz :) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0