E-tuna igen

Hej :)
Idag har jag varit i E-tuna med min mor å min lillasyster :)  vi har tagit en fika å sen köpt lite saker :) men jag prövade lite kläder oxå, å ja kunde inte bestämma mej så vad tycker ni ...
Blå eller Mint grön?? :) skärpen va förstora, de e därför ja håller händer lite konstit ^^
Man blir ju alltid lika lycklig när man hittar en Gallerix som säljer KanDee's tavlor :D
sen har ja fått en jacka :)
My New Love :D
Sen i veckan så fick min klass våra klass tröjor :)
Nu har ni fått lite bilder :) hopes you like :)
Kramiiz Nalliiz :) <3

Kommentarer
Postat av: Marcus

Fin du va på dom översta bilderna :)

2012-03-11 @ 21:25:01

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0